نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بازگشت پوگبا به یووه احمقانه و احساسی است!

بازگشت پوگبا به یووه احمقانه و احساسی است!

 

سرانجام داستان بازگشت پاول پوگبا به يوونتوس و پيوستن اين هافبك فرانسوي به جمع هم‌بازي‌هاي سابقش در تورين، علي‌رغم كش و قوس‌هاي فراوان به هيچ نتيجه قابل مشاهده‌اي نرسيد تا شايعه پايان اين پروژه نافرجام بيش از پيش در اخبار رسانه‌ها انتشار يابد.

 

دو دیدگاه در مورد بازگشت پاول پوگبا به تورین در میان كارشناسان و طرفداران یوونتوس به چشم می‌خورد؛ نخست دیدی كه با امیدواری و عینك خوش‌بینی تا واپسین لحظه به حضور دوباره او در جمع بیانكونری امید دارد و دومی نگاهی واقع‌گرایانه اما در عین حال تلخ كه تحت هیچ شرایطی او را یكبار دیگر بازیكن بانوی‌پیر نمی‌بیند.

 

میكه‌له كریشیتیه‌لو خبرنگار Football‐Italia قاطعانه بازگشت پاول پوگبا هافبك فرانسوی شیاطین‌سرخ به یوونتوس را منتفی و غیر عملی دانست.

 

 

دیگر بر كسی پنهان نیست كه یوونتوس تمایل به انتقال او به تورین داشت. اما پاراتیچی آنقدر در كارش حرفه‌ای و متبحر است كه اقدام به خرید بازیكنی كه زمانی یووه با 100 میلیون یورو به منچستری‌ها فروخت و حالا 150 میلیون یورو قیمت‌گذاری شده نكند. پاراتیچی یك مدیر ورزشی كاربلد است نه یك مدیر احساساتی و احمق! او به خوبی می‌داند كه اگر مرتكب اشتباه پرداخت 150 میلیون یورو برای بازگرداندن پوگبا به تورین شود دیگر محال است بتواند او را به قیمتی بالاتر از این رهسپار باشگاهی دیگر كند. پوگبا می‌توانست بازیكنی جذاب برای نسخه جدید و هیجان‌انگیز یوونتوس باشد، خود او نیز نسبت به بازگشت بی‌میل نبود اما تردید نكنید داستان او و یووه برای همیشه به پایان رسیده است.

 

ماسیمو پاوان خبرنگار ارشد Tutto Juve نیز در گفتگو با Radio Bianconera افزایش نشانه‌ها برای از سرگیری پروژه بازگشت پوگبا به تورین را نامحتمل عنوان كرده است.

 

 

بسیار بعید می‎دانم كه پوگبا را بار دیگر در تورین ببینم. بازار انقل و انتقالات باید از خیر الصاق او به یوونتوس بگذرد. این انتقال نشدنی است.

 

گفتنی است علی‌رغم منصرف شدن یوونتوس از به خدمت گرفتن پاول پوگبا ستاره فرانسوی منچستر یونایتد به خاطر قیمت‌گذاری هنگفت این باشگاه بر روی او، گفته‌های مینو رایولا در جریان حضور ماتیاس دلیخت در كلینیك پزشكی یووه در تورین و اظهارات روز گذشته مائوریتسیو ساری در كنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل تاتنهام در سنگاپور، باعث شده بود تا رگه‌هایی از امید بر سر تحقق این انتقال شكل بگیرد كه اظهارات صریح این دو خبرنگار ایتالیایی، این رویا را بار دیگر غیرقابل تحقق جلوه كرده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: